کتاب مربی تریلیون دلاری

Trillion Dollar Coach
دستورالعمل های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی)
کد کتاب : 31708
مترجم :
شابک : 978-6226840248
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 205
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

مربی تریلیون دلاری
Trillion Dollar Coach
دستورالعمل های بیل کمپل از سیلیکون ولی
کد کتاب : 45889
مترجم : ثنا محمدپور
شابک : 978-6227251265
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مربی تریلیون دلاری اثر اریک اشمیت

بیل کمپبل نقش مهمی در رشد چندین شرکت برجسته مانند Google ، Apple و Intuit ایفا کرد و روابط عمیقی را با کارفرمایان دره سیلیکون از جمله استیو جابز ، لری پیج و اریک اشمیت برقرار کرد. علاوه بر این ، این نابغه تجاری ده ها رهبر مهم دیگر را به خوبی راهنمایی کرد ، از کارآفرینان تا سرمایه گذاران خطرناک تا مربیان و بازیکنان فوتبال ...

رهبران بیش از یک دهه در گوگل ، اریک اشمیت ، جاناتان روزنبرگ و آلن ایگل از نزدیک تجربه کردند که چگونه مردی که به عنوان مربی بیل شناخته می شود ، دنیای تجارت را متحول کرد و به آن معنایی تازه بخشید.

کتاب «مربی تریلیون دلاری» (دستورالعمل های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی) بر اساس مصاحبه با بیش از هشتاد نفر که بیل کمپبل را می شناختند تدوین شده است.
مربی تریلیون دلاری در واقع اصول حرفه ای این مربی را توضیح می دهد و آنها را با داستانهای بسیاری از افراد و شرکت های بزرگ که با آنها کار کرده است پیوند می زند. این کتاب برای رهبران و مدیران شرکت های تجاری است که به کمک نیاز دارند تا آن ها هم بتوانند جز ثروتمند ترین انسان های جهان باشند.

کتاب مربی تریلیون دلاری

قسمت هایی از کتاب مربی تریلیون دلاری (لذت متن)
خوش شانس بودیم که بیل کمپل را به عنوان مربی تیممان داشتیم، اما اکثر تیم‎ها این قدر خوش‎شانس نیستند. البته اشکالی ندارد. زیرا بهترین فرد برای هدایت و مربی گری تیم، مدیر آن است. برای ارائه ی نشانه‎های یک مدیر و رهبر خوب، باید قدرت مربی گری خوبی داشته باشید. مهارت مربی گری دیگر یک انتخاب نیست؛ شما نمی توانید یک مدیر خوب باشید، مگر اینکه فنون مربی گری را یاد بگیرید. در دنیای کسب‎ وکار که همه چیز مبتنی بر تکنولوژی است، رقابت شدیدی وجود دارد و تغییرات به سرعت رخ می‎دهند، باید تیم های کارآمدی تشکیل دهید و منابع و آزادی لازم را در اختیارشان بگذارید تا کارهای فوق العاده ای انجام دهند. و یکی از اجزای اساسی تیم‎های کارآمد، رهبر آن ها است که باید یک مدیر آگاه و یک مربی دلسوز باشد.

در این کتاب، رویکرد بیل در زمینه ی مربی گری تیم‎ها را بررسی کردیم. او روی برتری مدیریتی تاکید داشت و اهمیت روش‎های ساده ای که در نهایت به یک رویکرد اجرایی قدرتمند ختم می‏شوند را به صراحت بیان می کرد.