کتاب مجموعه آثار جورج اورول

collected stories
10جلدی،باقاب
کد کتاب : 3414
مترجم :
شابک : 9789644530135
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 2655
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1930
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 0
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت
تعداد جلد : 10

معرفی کتاب مجموعه آثار جورج اورول اثر جورج اورول

اریک آرتور بلر ( 1903- 1950) که با نام مستعار جورج اورول می نوشت ، رمان نویس، مقاله نویس، روزنامه نگار و منتقد انگلیسی بود. نثر روشن و روان ، انتقادات گزنده ی اجتماعی ، مخالفت با توتالیتاریسم و حمایت آشکار از سوسیالیسم دموکراتیک از مشخصه های اصلی آثار اورول است.
اورول به عنوان نویسنده ، نقدهای ادبی و شعر ، داستان و ژورنال تولید کرد.البته او را بیشتر بخاطر رمان هایش می شناسند. به خصوص دو رمان او. رمان تمثیلی اش به نام قلعه ی حیوانات و . رمان پاد آرمان شهری اش به نام 1984 که زندگی تحت سیطره ی یک دولت خودکامه و توتالیتر را به شکلی درخشان به تصویر می کشد. آثار غیر داستانی وی از جمله «جاده ای به اسکله ویگان » (1937) ، که مستند کردن تجربه او در زندگی به عنوان طبقه کارگر در شمال انگلیس بود و زنده باد کاتالونیا (1938) ، که حکایتی از تجربیات وی در زمینه سربازی برای جناح جمهوری خواهان در جنگ داخلی اسپانیا (1939-1936) بود نیز به همان اندازه که مقاله های وی در مورد سیاست و ادبیات ، زبان و فرهنگ مورد احترام قرار می گیرد ، شایسته ی تقدیر هستند. در سال 2008 ، تایمز جرج اورول را در بین "50 نویسنده برتر انگلیسی از سال 1945" در رتبه دوم قرار داد.
این کتاب شامل برترین آثار جورج اورول است. این کتاب ده اثر از اورول را در بر می گیرد که عبارتند از: قلعه حیوانات، 1984، دختر کشیش، همه جا پای پول در میان است، تنفس در هوای تازه، روزهای برمه، در کام نهنگ و چند مقاله دیگر، جاده ای به اسکله ویگان، آس و پاس های پاریس و لندن، زنده باد کاتالونیا. این مجموعه در قاب ارائه می شود.

کتاب مجموعه آثار جورج اورول

جورج اورول
اریک آرتور بلر با نام مستعار جورج اورول، زاده ی ۲۵ ژوئن ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۲۱ ژانویه ۱۹۵۰، داستان نویس، روزنامه نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی بود. او را بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش، مزرعه ی حیوانات و ۱۹۸۴ می شناسند. این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتاب دیگری از یک نویسنده ی قرن بیستمی، فروش داشته اند. او همچنین با نقدهای پرشماری که بر کتاب ها می نوشت، بهترین وقایع نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن شناخته می شود.پدربزرگ او، توماس ریچارد آرتور بلر، یک روحانی بود. خود وی، خانواده اش را با ...