کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید

Rock Your Network Marketing Business
کد کتاب : 44129
مترجم : علی علیزاده
شابک : 978-6007377284
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کسب و کار بازاریابی شبکه ای خود را متحول کنید
Rock Your Network Marketing Business
چگونه ستاره ی راک بازاریابی شبکه ای شویم؟
کد کتاب : 39578
مترجم :
شابک : 978-6008237020
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کسب و کار بازاریابی شبکه ای خود را متحول کنید اثر سارا رابینز

کتاب «ستاره بازاریابی شبکه ای شوید» به شما کمک می‌کند تا دریابید که چگونه محصولات خود را تبلیغ کنید. به صورت بالقوه، فرصت‌ها یا خدمات خود را ارائه دهید، به طور قدرتمندی بازار موجود را وارسی کنید و توزیع‌کنندگان جدید را بشناسید. این کتاب در مورد تبلیغات فروش یا چگونگی ثروتمند شدن در یک هفته نیست. سارا رابینز به سادگی و به اختصار واقعیت های داشتن یک کسب و کار کوچک را بیان می کند: شکست ها و رد شدن ها همراه با کار مداوم و تمرکز لازم برای موفقیت. به همین ترتیب، او همان روش‌ها، ایده‌ها و فعالیت‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که او را به 7 رقمی (ماهانه) درآمد امروز تبدیل کرده است.
سارا رابینز نویسنده این کتاب یک معلم مهدکودک است که درآمد سالانه هفت رقمی در بازاریابی شبکه ای کسب می کند و به عنوان یکی از مشاوران بازاریابی شبکه ای پیشرو در جهان شناخته می شود. در حال حاضر در گروه درآمد یک درصدی همه زنان در آمریکا، او به صورت پاره وقت و بدون تجربه کاری شروع به کار کرد و تا سن بیست و نه سالگی، در شرکت بازاریابی شبکه ای خود به درآمدی شش رقمی در ماه دست یافت. سارا در بسیاری از کتاب‌های پرفروش بازاریابی شبکه‌ای حضور داشته است و یکی از سخنرانان همیشه در این زمینه است. او به عنوان یک سخنران، بینش های منحصر به فردی در مورد موفقیت، رفاه، رهبری و موضوعات بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد و به دیگران یاد میدهد که چگونه رویای مادام العمر خود برای کمک به دیگران را برآورده می کنند.

کتاب کسب و کار بازاریابی شبکه ای خود را متحول کنید

سارا رابینز
سارا رابینز یک مربی کودکستان است که سالانه هفت رقم درآمد باقیمانده درآمد در بازاریابی شبکه ای دارد و یکی از مشاوران برجسته بازاریابی شبکه ای در جهان محسوب می شود. او که اکنون در گروه درآمد بالای 1 درصدی همه زنان در آمریکا قرار دارد، نیمه وقت و بدون هیچ تجربه کاری را شروع کرد و در سن بیست و نه سالگی، در شرکت بازاریابی شبکه ای خود به درآمد شش رقمی در ماه دست یافت. سارا در بسیاری از کتاب های پرفروش بازاریابی شبکه ای دیده می شود و سخنران مکرر در رویدادهای برتر صنعت است. او به عنوان یک سخنران، بین...
دسته بندی های کتاب کسب و کار بازاریابی شبکه ای خود را متحول کنید