کتاب روزتان را پربارتر کنید

Level Up Your Day
مدیریت زمان
کد کتاب : 40646
مترجم :
شابک : 978-9641702078
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

سطح زندگی ات را بالا ببر
Level Up Your Day
کد کتاب : 42542
مترجم :
شابک : 978-6222351694
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب روزتان را پربارتر کنید اثر استیو اسکات

آیا تاکنون فکر کرده اید اگر روزتان به جای بی نظمی، خستگی و شکست پر از هدف، خلاقت و زمان برای لذت بردن از اتفاقات کوچک بود زندگی تان به چه صورتی در می آمد؟
این یک رویای دور از دسترس نیست و برای رسیدن به آن لازم نیست هزینه ی زیادی را متحمل شوید. تنها کافیست برنامه ای روزانه تنظیم کنید که شخصیت تان را با وظایف شخصی و کاری تان کاملا همسو و هماهنگ کند. اما طراحی یک برنامه ی روانه همیشه هم آسان نیست. شاید آنقدر مشغله داشته باشید که نتوانید کار دیگری را به برنامه ی روزانه تان اضافه کنید. از این گذشته شاید کاری که می خواهید به برنامه تان اضافه کنید با شخصیت تان هماهنگی و تناسب نداشته باشد.
این کتاب بر اساس نظریه ای نوشته شده است که به جای محدود کردن شما و یا گرفتن آزادی تان، به شما کمک می کند تا زندگی پربارتری داشته باشید. ما با صحبت درباره ی سودمندی یک برنامه ی منظم و معرفی موانعی که در این راه پیش رویتان قرار دارد، شروع کرده سپس درباره ی شش بعد زندگی و اجرای آنها صحبت خواهیم کرد؛ آنگاه برنام های مختلفی را که برای افراد گوناگون کاربرد دارند به عنوان نمونه معرفی خواهیم کرد.

کتاب روزتان را پربارتر کنید

استیو اسکات
استیو اسکات (SJ Scott) نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال وقتی بزرگ شد، می خواست لوک اسکای واکر باشد.متأسفانه فقدان كامل جسماني او و منشورگري درونگرا زمين را از داشتن جيدي نادي خود براي نبرد با تهديد سيث باز داشت.استیو اسکات در نیوجرسی به دنیا آمد و بزرگ شد. پس از اتمام کالج با مدرک روانشناسی، او می دانست که برای ادامه تحصیل یا کار در زمینه مهارت های ساخت Latte نیاز دارد.در مدت کوتاهی در نیروی هوایی ایالات متحده، اسکات توانست شغل استادی خود را بدست آورد و سپس برای تسخیر دنیای تجارت حرکت کرد.سپس...