کتاب قرعه زندگی

The Deal of a Lifetime
کد کتاب : 50175
مترجم :
شابک : 978-6226310321
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 85
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قرعه زندگی اثر فردریک بکمن

شب کریسمس است و پدر و پسری برای اولین بار پس از سال ها ملاقات می کنند.
پدر داستانی دارد که باید قبل از اینکه خیلی دیر شود با او در میان بگذارد. در حالی که او به پسرش در مورد دختر کوچک شجاعی می گوید که چند مایلی دورتر روی تخت بیمارستان دراز کشیده است، او حتی بیشتر درباره خودش فاش می کند. پیروزی هایش در تجارت، شکست هایش به عنوان والدین، پشیمانی های گذشته، امیدهایش به آینده.
اکنون، در این شب قبل از کریسمس، به پدر این فرصت غیرمنتظره داده شده است تا کاری قابل توجه انجام دهد که می تواند سرنوشت دختر کوچکی را که به سختی می شناسد، تغییر دهد. اما قبل از اینکه بتواند یک معامله تمام عمر انجام دهد، باید دریابد که واقعا زندگی او چه ارزشی داشته است و فقط پسرش می تواند پاسخ را فاش کند.
رمان «قرعه زندگی» اثر فردریک بکمن با طنز و دلسوزی به ما یادآوری می‌کند که زندگی یک هدیه زودگذر است و میراث ما به نحوه تقسیم آن هدیه با کسانی که دوستشان داریم استوار است.

کتاب قرعه زندگی

فردریک بکمن
کارل فردریک بکمن، نویسنده و وبلاگ نویس سوئدی ا ست که در دوم ژانویه ی ۱۹۸۱ در استکهلم به دنیا آمده است. پیش ترها شهرت بکمن در سوئد به خاطر وبلاگ نویسی بود. او برای روزنامه های مختلف مقاله می نوشت و همکاری اش را با مجله مترو هم شروع کرده بود. او در سال ۲۰۱۲ کتاب مردی به نام اوه را نوشت که همان سال بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفت. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده، رتبه ی اول پرفروش های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده و فیلم برگرفته از کتاب با همین نام در ۲۰۱۶ در سینماه...
قسمت هایی از کتاب قرعه زندگی (لذت متن)
من آدم خودخواهی هستم و تو هم قبلا به این موضوع پی برده بودی. مادرت یکبار بانگ زد و گفت من هیچ ترازی برای خود نمی شناسم، من فقط افرادی را بالاتر از خود می دانم که به کمک شان نیاز داشته باشم و آدمهایی را که پایین تر از خود می بینم به نظرم حقیر می آیند پس تحقیرشان می کنم. مادرت راست می گفت. من تا آن حد در زندگی پیش رفتم که دیگر احدی بالاتر از من نباشد. و اما خودخواهی من دقیقا تا چه حدی است؟ تو می دانی که من می توانم که هرچیزی را خرید و فروش کنم، ولی آیا می شود چهار دست و پا روی بدن مرده ها بالا بروم؟ آیا می شود کسی را بکشم؟