کتاب اینس روح من

Inés of My Soul
کد کتاب : 5037
مترجم :
شابک : 9782000083115
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 434
سال انتشار شمسی : 1386
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

اینس در جان من
Inés of My Soul
کد کتاب : 12344
مترجم :
شابک : 978-9648838671
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 425
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

اینس آرام جان من
Inés of My Soul
کد کتاب : 5038
مترجم :
شابک : 9789648944310
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اینس روح من اثر ایزابل آلنده

کتاب اینس روح من، رمانی نوشته ی ایزابل آلنده است که اولین بار در سال 2006 به چاپ رسید. اینس که در خانواده ای فقیر در اسپانیا به دنیا آمد و اکنون خیاط است، خود را محکوم به زندگی در شرایطی سخت، نامنصفانه، و بدون امید به آینده می بیند. قرن شانزدهم است و آغاز تفتیش عقاید اسپانیایی ها در آمریکای شمالی و جنوبی، و وقتی همسرش، او را ترک می کند تا به «دنیای نو» برود، اینس از فرصت گشتن به دنبال او به عنوان بهانه ای استفاده می کند تا از زادگاه پرآشوب خود بگریزد و کمی ماجراجویی را تجربه کند. او در این ماجراجویی ها با مردی آشنا می شود که زندگی اش را دگرگون می کند: پدرو دوالدیوا، قهرمان جنگ و سپهبدی تحت فرمان فرانسیسکو پیزاروی معروف.

کتاب اینس روح من


ویژگی های کتاب اینس روح من

ایزابل آلنده از نویسندگان پرفروش شیلی

ایزابل آلنده
ایزابل آلنده، زاده ی 2 آگوست 1942، نویسنده ای اهل شیلی است. رمان‌های او اغلب در سبک رئالیسم جادویی جای می‌گیرند. در سال ۱۹۸۱ زمانی که پدربزرگش در بستر بیماری بود، ایزابل نگاشتن نامه‌ای به وی را شروع کرد که دستمایه رمان بزرگ «خانه ارواح» گردید. پائولا نام دختر وی است که پس از تزریق اشتباه دارو به کما رفت. ایزابل رمان «پائولا» را در سال ۱۹۹۱ بصورت نامه‌ای خطاب به دخترش نوشته‌است. رمان‌های آلنده به بیش از سی زبان ترجمه شده و نویسنده خود را به...
نکوداشت های کتاب اینس روح من
A passionate tale of love, freedom, and conquest.
داستانی پرشور درباره ی عشق، آزادی و تصرف.
Barnes & Noble

Allende is at her best here.
آلنده در این کتاب در اوج توانایی های خود است.
Newsweek Newsweek

A colorful, entertaining tale.
داستانی پر رنگ و لعاب، و سرگرم کننده.
Elle

قسمت هایی از کتاب اینس روح من (لذت متن)
مادرم یک مجسمه ی کوچک حضرت سوکورو را که از چوب تراشیده شده بود و کرامات زیاد داشت، به من هدیه کرد تا شاید رحم من بارور شود. اما آن قدیسه به طور حتم باید به امور مهم تری مشغول می بوده. چون به هیچ یک از خواهش های من اعتنا نکرد.

فکر نمی کنم که مرگ پادشاه سبب شیوع طاعون شده باشد، هر چند که این شایعه بر سر زبان ها بود. آن هایی که تشییع جنازه را از نزدیک دیده بودند، می گفتند که جسد وی تخم طاعون را پراکند؛ چرا که روزها بوی بادام تلخ در همه جا پیچیده بود. اما هرگز نمی توان به راست و دروغ این حرف اطمینان داشت.

من، همانطور که گفتم، دست کم هفتاد سال دارم، خوب زندگی کرده ام، اما دل و جان من هنوز اسیر گذشته هاست. با نگاه به خود در آینه ی نقره، اولین هدیه ی رودریگو به من پس از ازدواج، از خود می پرسم چه بر سر اندام من آمده است؟ این مادر بزرگ سفید موی را که در برابرم ایستاده و به من چشم دوخته، نمی شناسم. اصلا این زن کیست که اینس واقعی را مسخره می کند؟