کتاب انسانی بسیار انسانی

Menschliches
کتابی برای جان های آزاده
کد کتاب : 6335
مترجم :
شابک : 978-9647468770
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1878
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

انسانی زیاده انسانی
Human, All Too Human
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرکز مرکز
کد کتاب : 26354
مترجم :

شابک : 978-9643058470
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1878
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

انسانی، بسیار انسانی
Human, All Too Human
کد کتاب : 63731
مترجم :
شابک : 978-9643214036
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1878
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

گزیده هایی از کتاب انسانی، بسیار زیاده انسانی
Human, All Too Human
کد کتاب : 71844
مترجم :
شابک : 978-6001302732
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب انسانی بسیار انسانی اثر فردریش نیچه

این کتاب، هدیه ایست به جان های آزاده، آن کس که پاسخ معمای رهایی خویش را یافته و برای آن کس که میخواهد متولد شود. این کتاب، هدیه ای ست به روحی که می خواهد رادیکال باشد. نیچه، جان های آزاده را این گونه معرفی میکند: "کسی دارای یک جان آزاده است که اندیشه او با آنچه که جامعه از او انتظار دارد، متفاوت باشد. در این صورت جان های اسیر، او را به این دلیل که سرچشمه اصول آزادانه اش، یا به علت میل شدید به مطرح شدن است، یا با اخلاقیات دربند آنها همخوانی ندارد سرزنش می کنند. اما در این جا آن پلیدی سخن می گوید که خود به آن چه می گوید باور ندارد. در عمق وجود جان آزاده اهمیت ندارد که عقایدش درست باشد یا خیر. بلکه او کاری بزرگ تر را انجام می دهد، یعنی جدایی از رسوم معمول و عرف جامعه. حتی اهمیت ندارد که او در راهش موفق باشد یا نه. زیرا معمولا حقیقت یا جان حقیقت پژوه همراه اوست." حال، از فلسفه درس می گیرم و در برابر بلندای با شکوه این کتاب، و نویسنده ی آن، سکوت اختیار می کنم. زیرا همان گونه که می گویند، گاهی تنها با سکوت میتوان همچون یک فیلسوف، به فلسفه ادای احترام کرد.

"انسانی بسیار انسانی" (1878) شروع دوره بلوغ نویسندگی فردریش نیچه محسوب می شود. اثری پیچیده که بسیاری از مضامین را کاوش می کند و فاصله چشمگیری با تفکر قبلی وی دارد. در اینجا نیچه وفاداری اولیه خود با شوپنهاور و واگنر را می شکند و چارچوب کلی فلسفه خود را پایه گذاری می کند. بر خلاف بی اعتنایی قبلی نیچه به علم ، اکنون علم را ابزاری برای رد متافیزیک سنتی می داند. او علم را گامی اساسی در ظهور روح های آزاده می داند که پیشگامان فرهنگی خواهند بود. نیچه در “انسانی بسیار انسانی” بیان می کند که این کتاب یادبود یک بحران است: با این کتاب من خود را از ذات خود که متعلق به من نبود، رهایی بخشیدم.

کتاب انسانی بسیار انسانی

فردریش نیچه
فریدریش ویلهلم نیچه، زاده ی 15 اکتبر 1844 و درگذشته ی 25 آگوست 1900، فیلسوف، شاعر، منتقد ادبی، آهنگساز آلمانی و استاد لاتین و یونانی بود.نیچه در شهر کوچک روکن واقع در لایپزیک پروس به دنیا آمد. او در ابتدا در مدرسه ای عمومی و پس از آن در مدرسه ای خصوصی مشغول به تحصیل شد.نیچه پس از فارغ التحصیلی در سپتامبر 1864، به امید رسیدن به سمت کشیش پروتستان، در دانشگاه بن به تحصیل الهیات و فیلولوژی کلاسیک مشغول شد. نیچه پس از یک ترم تحصیل، به مطالعات الهیاتی خویش پایان داد و ایمان و اعتقادات مسیحی خویش را...
نکوداشت های کتاب انسانی بسیار انسانی
"Offers dazzling observations of human psychology, social interaction, esthetics, and religion. The book is one of the best examples of Nietzsche's ability to unmask the essence of social reality and expose the origins of our illustrations."
این کتاب مشاهدات خیره کننده ای از روانشناسی انسانی ، تعامل اجتماعی ، زیبایی شناسی و دین ارائه می دهد. این کتاب یکی از بهترین نمونه نشان دهنده توانایی نیچه در آشکارسازی جوهر واقعیت اجتماعی و افشای منشاء تفاسیر ما از واقعیت است.
New York Times Book Review New York Times Book Review

An excellent [translation]-accurate, lively, and in places even elegant. Here his style as an epigrammist comes to full bloom. This book is not just for Nietzsche students and buffs; perceptive and intelligent readers of all sorts can relate to his unencumbered and oft acerbic analysis.
یک کتاب دقیق ، پر جنب و جوش ، و ظریف. در اینجا سبک او به عنوان یک نویسنده ادبی به شکوفایی کامل می رسد. کتاب فقط مختص دانش آموزان و علاقه مندان به نیچه نیست ؛ خوانندگان با درک و باهوش از تمام قشرها می توانند با تجزیه و تحلیل استادانه او ارتباط برقرار کنند.
Choice

قسمت هایی از کتاب انسانی بسیار انسانی (لذت متن)
عشق و نیکی کافی در جهان وجود ندارد که مجاز به دادن آنها به موجودات خیالی باشیم.

کسی که نمی تواند افکار خود را خاموش کند نباید وارد مجادله شود.

اکثر مردم آنقدر به خود مشغول اند که نمی توانند بدخواه شوند