کتاب چهار رنگ

The Four Color Personalities For MLM
(تیپ شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه ای)
کد کتاب : 30683
مترجم :
شابک : 978-6009557974
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

چهار رنگ شخصیتی در بازاریابی چندسطحی
The Four Color Personalities For MLM
کد کتاب : 76963
مترجم :
شابک : 978-6009666607
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 107
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی
The Four Color Personalities For MLM
کد کتاب : 21047
مترجم :
شابک : 978-6008237280
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی اثر تام شرایتر

کتاب شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی از 25 مهارت بازاریابی شبکه ای بسیار سرگرم کننده است. چشم اندازهای متفاوتی از دیدگاه ما متفاوت از ما هستند. بنابراین چگونه پیام خود را به گونه ای به آنها بدهیم که "آن را دریافت کنند" و از آن لذت ببرند؟

با شناسایی سریع شخصیت رنگی آنها. این یک کتاب درسی تحقیق خسته کننده در مورد چهار شخصیت مختلف نیست. این کتاب صوتی روشی سرگرم کننده و آسان برای دانستن چگونگی تفکر شما و کلمات جادویی دقیق برای گفتن به هر یک از چهار شخصیت است.

نتایج حیرت انگیز است. توزیع کنندگان خجالتی وقتی می فهمند که چشم اندازهایشان چگونه است ، اعتماد به نفس پیدا می کنند. توزیع کنندگان باتجربه مکالمه کوتاهی دارند که احتمال پیوستن سریع آنها را پیدا می کند.

چرا از چشم انداز ناامید می شویم؟ در عوض ، چهار شخصیت را به روشی سرگرم کننده که همیشه به خاطر بسپارید ، به سرعت کشف کنید. شما از مشاهده و تجزیه و تحلیل دوستان ، همکاران و نزدیکان خود لذت خواهید برد ، و نوع دید آنها را در جهان خواهید دید. به نظر می رسد شما در حرفه بازاریابی شبکه ای خود عینک های 3 بعدی دارید.

از بین 25 مهارت ، این اولین مهارتی است که توزیع کنندگان جدید باید بیاموزند. چرا؟

به توزیع کنندگان جدید اطمینان فوری می بخشد.
طرد شدن را از بین می برد.
این به مخاطبان کمک می کند تا با ذهن باز گوش دهند.
چه چیزی بهتر از این؟ وقتی چهار شخصیت رنگی را بشناسید دیگر نیازی به چشم اندازهای بزرگ نخواهید داشت. شما این توانایی را خواهید داشت که افراد عادی را با دانستن شخصیت رنگی آنها و گفتن کلمات صحیح به آنها آینده ای روشن را به آنها وعده دهید.

کتاب شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی

تام شرایتر
تام شرایتر دارای 46 سال تجربه در بازاریابی شبکه ای و MLM است. او به عنوان نویسنده کتابهای اصلی آموزش "Big Al" در اواخر دهه 1970 شناخته شده است . او همچنان در بیش از 90 کشور جهان در مورد استفاده از کلمات و اصطلاحات دقیق صحبت می کند تا چشم اندازهایی برای باز کردن ذهن و گفتن "بله" داشته باشد.
دسته بندی های کتاب شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی
قسمت هایی از کتاب شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی (لذت متن)
.. هشدار به روان شناساناگر روان شناس هستید، احتمالا از این کتاب متنفر خواهید بود. اگر به بقراط یا بعضی از روان شناسان برجسته ی قرن بیستم استناد کنید، این کتاب کاملا درست نخواهد بود. اما خیال نداریم نیروهای بالقوه را | روانکاوی کنیم. نمی خواهیم آنها را روی نیمکت بنشانیم و مشاوره بدهیم. تنها چیزی که می خواهیم آن است که کمی بیشتر از علم شخصیت ها استفاده کنیم تا کمک مان کند طوری با نیروهای بالقوه صحبت کنیم که درک مان کنند.

خطاب به ناب گرایان آکادمیکی که این کتاب را می خوانند، خیال نداریم قرن ها مطالعات شخصیت را نقض کنیم. فقط کمی از این مطالعات استفاده می کنیم تا طوری با نیروهای بالقوه صحبت کنیم که درک مان کنند. خواندن این کتاب به شغل روان شناسان آسیبی نخواهد زد.