کتاب به پا خیزید و زندگی با عشق را آغاز کنید

Live with Passion
چگونه به زندگانی خود معنا، هدف و جهت بخشید تا غنی تر شود
کد کتاب : 8495
مترجم :
شابک : 9789644121616
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 444
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

آنتونی رابینز از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب به پا خیزید و زندگی با عشق را آغاز کنید اثر آنتونی رابینز

کتاب به پا خیزید و زندگی با عشق را آغاز کنید، اثری نوشته ی آنتونی رابینز است که اولین بار در سال 2002 منتشر شد. آیا از راضی شدن به کمتر از چیزی که می توانید باشید، کمتر از چیزی که می توانید به آن دست یابید و کمتر از چیزی که لیاقتش را دارید، خسته شده اید؟ زمان آن فرا رسیده که از آرزو کردن دست بکشید و زندگی کردن را آغاز کنید، چرا که با این کتاب ارزشمند می توانید ابزاری حیاتی را در اختیار داشته باشید که به شما کمک می کند از قدرت شور و عشق خود، کمال استفاده را ببرید. همه ی ما چیزهایی در زندگی می خواهیم: دستاوردهای مالی، رضایت شخصی و روابط موفقیت آمیز. و حالا، با این کتاب دگرگون کننده از آنتونی رابینز می توانید بر رفتار، عواطف، شرایط مالی، و کسب و کار خود مسلط شوید و خیلی سریع تر از گذشته به اهدافتان برسید.

کتاب به پا خیزید و زندگی با عشق را آغاز کنید

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
نکوداشت های کتاب به پا خیزید و زندگی با عشق را آغاز کنید
Robbins' groundbreaking program.
برنامه ی تحول آفرین رابینز.
Amazon Amazon

With this book, learn how to start living your life with more passion, more happiness, and more fulfillment than ever before!
با این کتاب، بیاموزید که چگونه زندگی خود را با اشتیاق بیشتر، خوشحالی بیشتر و رضایت بیشتر از همیشه آغاز کنید.
Goodreads

It helps you improve the quality of your entire life.
این کتاب به شما کمک می کند تا کیفیت کل زندگیتان را بهبود ببخشید.
Thrift Books

قسمت هایی از کتاب به پا خیزید و زندگی با عشق را آغاز کنید (لذت متن)
او گفت: اگر بخواهم راستش را بگویم باید بگویم چیزی که بیشترین و بزرگترین انگیزه ها را به من داده، درد و رنج بوده است! وقتی سه بار متوالی در مسابقات قهرمانی حرفه ای شکست خوردم، به راستی مرا بلند کرد و بالا برد. خیلی احساس بدی داشتم. اما می دانید بعدش چه اتفاقی افتاد؟ چیزی در من تکان خورد و زنده شد. دیگر از اینکه چنین احساسی داشته باشم، خسته شده بودم. تصمیم گرفتم فوری دست به عمل بزنم.

اکثر مردم درباره ی این توانایی بزرگ هیچ نمی دانند: ظرفیت عظیمی که می توانیم بی درنگ داشته باشیم زمانی که همه ی تمرکزمان را روی مسلط شدن بر عرصه ای واحد در زندگیمان می گذاریم.