کتاب میل

Desire
مجموعه تکه های نیک
کد کتاب : 92658
مترجم :
شابک : 978-6008957331
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب میل اثر هاروکی موراکامی

شما به تازگی از کنار کسی در خیابان رد شده اید که می تواند عشق زندگی شما باشد، شخصی که برای شما مقدر شده است - چه کار می کنید؟ در دنیای موراکامی، شما برای آنها داستانی تعریف می کنید. پنج داستان عجیب و غریب و شگفت‌انگیز که در اینجا جمع‌آوری شده‌اند، هرکدام زبان پرزبانه میل را باز می‌کنند، خواه به شکل گرسنگی، شهوت، شیفتگی ناگهانی یا اشتیاق پنهانی دل باشد. کتاب «میل» برگزیده از مجموعه داستان های موراکامی هاروکی است.
در سال 1978، هاروکی موراکامی 29 ساله بود و یک بار جاز را در مرکز شهر توکیو اداره می کرد. یک روز آوریل، انگیزه نوشتن یک رمان ناگهان هنگام تماشای یک بازی بیسبال به سراغش آمد. اولین رمان، آواز باد را بشنو، برنده جایزه نویسندگان جدیدی شد و سال بعد منتشر شد. موارد بیشتری از جمله تعقیب گوسفندان وحشی و سرزمین عجایب پخته شده و پایان جهان دنبال شد، اما چوب نروژی بود که در سال 1987 منتشر شد و موراکامی را از یک نویسنده به یک پدیده تبدیل کرد. کتاب‌های او به پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شدند، به زبان‌های بسیاری از جمله انگلیسی ترجمه شدند و درها به روی جهان داستانی منحصربه‌فرد و اعتیادآور موراکامی باز شد.

کتاب میل

هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه ۱۹۴۹ در کیوتو ژاپن به دنیا آمد. در سال ۱۹۶۸ به دانشگاه هنرهای نمایشی واسدا رفت. در سال ۱۹۷۱ با همسرش یوکو ازدواج کرد و به گفته ی خودش در آوریل سال ۱۹۷۸ در هنگام تماشای یک مسابقه ی بیسبال، ایده ی اولین کتاب اش، به آواز باد گوش بسپار به ذهنش رسید. در سال ۱۹۷۹ این رمان منتشر شد و در همان سال جایزه ی نویسنده ی جدید گونزو را دریافت کرد. در سال ۱۹۸۰ رمان پینبال (اولین قسمت از سه گانه ی موش صحرایی) را منتشر کرد. در سال ۱۹۸۱ بار جازش را فروخت و نویسندگی را پیشه ی حرفه ای ...