کتاب زنان برتر از ما

Ambitieuse et épanouie
چطور در زندگی شخصی و حرفه ای بلند پرواز باشیم
کد کتاب : 105446
مترجم :
شابک : 978-6227044379
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب زنان برتر از ما اثر جنی چاماس

کتاب « زنان برتر از ما» (چطور در زندگی شخصی و حرفه ای بلند پرواز باشیم) نوشته « جنی چاماس» توسط انتشارات شمعدونی منتشر شده است.
با روش جنی، بالاخره یاد بگیرید که جاه طلبی می تواند با زندگی شخصی همخوانی داشته باشد.
آیا نمی دانید چگونه جاه طلبی های حرفه ای و زندگی شخصی خود را با هم تطبیق دهید؟ چگونه با کمبود زمان، شک و تردیدهایتان در مورد توانایی‌تان در مدیریت همه‌چیز روبه‌رو، ناامیدی‌تان از نداشتن شغل یا زندگی خصوصی که دوست دارید، کنار بیایید؟ آیا می خواهید بدون کنار گذاشتن بخشی از زندگی خود به اهداف خود برسید؟
جنی چاماس به لطف تمرینات ساده ابزارهای عملی را در اختیار شما قرار می دهد تا با آرامش چالش های روزانه زنان جاه طلب را درک کنید.
این کتاب به شما کمک می کند:

• موانع درونی خود را بردارید: کمال گرایی، سندرم فریبکار و اضطراب
•اعتماد به نفس و قاطعیت به دست آورید
• برای رسیدن به اهداف خود حالت ذهنی مناسب را پرورش دهید
• تعادل خود را پیدا کنید

کتاب زنان برتر از ما

جنی چاماس
جنی چاماس یک مربی اجرایی چیره دست و نویسنده اولین پادکست رهبری در فرانسه، زن جاه طلب است.جنی چاماس مربی دارای گواهینامه The Life Coach School، فارغ التحصیل از Sciences-Po و Institut Français de la mode و مادر 2 فرزند است. به مدت 10 سال، او یک حرفه مدیریت بین المللی موفق داشت. او چندین گام تعیین کننده در حرفه خود برداشته است: استعفا به دنبال فرسودگی شغلی، مهاجرت به یک موقعیت با مسئولیت بالا و ایجاد شرکت خود.جنی زنان جاه طلب را همراهی می کند تا گامی تعیین کننده در حرفه خود بردارند و زندگ...
قسمت هایی از کتاب زنان برتر از ما (لذت متن)
تا جایی که به خاطر دارم، همیشه بسیار بلندپرواز بوده ام. رویای پست و مقام هایی را در سر می پروراندم که تا سال های ۱۹۸۰ اغلب در سیطره مردان بود؛ کمسیر، وکیل یا قاضی در دادگاه قانون اساسی. گاهی در رویاهایم بنیان گذار شرکتی بودم که صنعت مد را متحول می کرد. اما به دنبال هر شغلی هم نبودم، می خواستم برند و شرکت خودم را اداره کنم. فقط همین! در نخستین تجربه کاری ام به دلیل فشار زیاد دچار فرسودگی شغلی شدم و استعفا دادم. چون باید به همسر، امور خانواده، دو فرزند خردسال و زندگی شخصی ام نیز رسیدگی می کردم، تلفیق تمام این مسئولیت ها به چالشی جدی تبدیل شد. همین مسائل هم موجب شد تا هر بار انتخاب های شغلی ام را زیر سوال ببرم و در نتیجه اعتماد به نفسم را از دست دادم. پرسش های بی شماری در سر داشتم که در نهایت همین پرسش ها مرا به مربی گری و ابزارهای توسعه فردی که موضوع این کتاب نیز هستند، هدایت کرد. آیا واقعا دوست دارم اهدافم را دنبال کنم؟ چه چیزی واقعا به زندگی ام معنا می بخشد؟ شغلم؟ همسرم؟ خانواده ام؟ در این کتاب قصد دارم تمام پاسخ هایی را که موجب تغییر زندگی ام شده اند با شما نیز به اشتراک بگذارم. زیرا از وقتی این آموزه ها را به کار گرفته ام، تجربه ای که از خودم، شغلم، بلندپروازی و روابطم با دیگران داشتم، بسیار رضایت بخش تر از قبل شده است. این آموزه ها به من کمک کرده اند تا بتوانم با قدردانی از عملکرد ها، چالش ها و زندگی شخصی ام به شغلم در جایگاه مدیر بخش ادامه دهم. همچنین توانستم با فرزند دومم نیز به خوبی کنار بیایم و دیگر چالش هایی را که با فرزند اولم داشتم، تجربه نکردم. از طرفی خطرپذیرتر نیز شدم و کسب وکار شخصی خودم را نیز راه انداختم تا بتوانم بهترین خودم را ارائه بدهم؛ یعنی پرورش استعدادهای دیگران. به این ترتیب دوباره اعتماد به نفسم را بازیافتم، در سامان دهی افکار و زندگی ام بسیار منظم تر شدم و به آرامش و شکوفایی بیشتری دست یافتم.