کتاب تحت تعقیب

A Wanted Man
جلد هفدهم از سری کتاب های جک ریچر
کد کتاب : 16010
مترجم :
شابک : 978-6001825934
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 543
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

نامزد جایزه گودریدز برای داستان تریلر سال 2012

نامزد جایزه سال رمان جنایی Peculier Old Theakston سال 2014

برنده جایزه ملی کتاب انگلستان سال 2012

معرفی کتاب تحت تعقیب اثر لی چایلد

چهار نفر در یک ماشین اند و امیدوارند که تا صبح به شیکاکو برسند. یک مرد رانندگی می کند و چشمش به جاده است. مرد دیگر در کنار او ، داستان هایی تعریف می کند که با عقل جور در نمی آید. زنی در پشت ماشین ، ساکت و نگران است. و در کنار او ، مرد درشتی با بینی شکسته است که وسط راه سوار شده و می خواهد به ویرجینیا برود.
یک ساعت پشت سر آنها ، یک مرد در یک تلمبه خانه ی قدیمی با ضرب و شتم درگذشته است. دیده شده است که او با دو نفر دیگر وارد می شود ، اما هرگز بیرون نمی آید. او به قتل رسیده است ، چاقو کارش را خوب انجام داده و قاتلان ناپدید شده اند. در عرض چند دقیقه ، پلیس مطلع می شود. در طی چند ساعت ، اف بی آی فرود می آید بدون اینکه بگوید قربانی چه کسی بوده یا چرا در آنجا بوده است.
همه ی چیزی که ریچر می خواست یک مسافرت به ویرجینیا بود. تمام کاری که او انجام داد این بود که انگشت شست خود را بیرون بیاورد تا ماشینی سوارش کند. اما او به زودی می فهمد که او بیش از یک سواری گرفتن به قلاب زده است. او خود را به یک توطئه گسترده گره زده است که او را تهدید می کند – همزمان در دو طرف.

کتاب تحت تعقیب

لی چایلد
جیم گرانت، با نام مستعار لی چایلد، نویسنده ای بریتانیایی است که در 19 اکتبر ۱۹۵۴ در کاونتری به دنیا آمد و پس از سال ها زندگی در بیرمنگام، به تحصیل در رشته ی حقوق در شفیلد پرداخت و پس از آن، هجده سال در تلویزیون منچستر کار کرد تا این که در ۴۰ سالگی، به علّت تعدیل نیرو از کار اخراج شد. در چنین مقطعی از زندگی، که افراد خود را غرق در بحران می یابند، او از فرصت به دست آمده استفاده کرد و از آنجا که همیشه به خواندن آثار ادبی علاقه مند بود، مقداری مداد و کاغذ خرید و پس از چندی، اولین رمان از مجموعه د...
نکوداشت های کتاب تحت تعقیب
Furious action . . . [Lee] Child keeps the pacing swift and the surprises rolling. . . . [A] feverishly thrilling series.
داستان اکشنی متلاطم... چایلد به قدم زدن با سرعت زیاد و شگفتی آفریدن ادامه می دهد.... یک مجموعه ی تریلر بیقرار.
The Miami Herald

The indomitable Reacher burns up the pages
ریچر فناناپذیر صفحات را به آتش می کشاند.
USA Today USA Today

Smart, breathless . . . [with] one of the best female characters in the whole Reacher series.
هوشمندانه و نفس گیر... یکی از بهترین شخصیت های زن در کل مجموعه ی ریچر را دارد.
The New York Times

قسمت هایی از کتاب تحت تعقیب (لذت متن)