کتاب چگونه خدا را بشناسیم

How To Know God
کد کتاب : 16048
مترجم :

شابک : 978-2000135715
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 410
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه خدا را بشناسیم اثر دیپاک چوپرا

نویسنده مشهور هندی، دیپاک چوپرا، که تا کنون کتاب های پرفروشی را عرضه داشته است، در "کتاب چگونه خدا را بشناسیم " اکتشافی از هفت روش که حضور خدا را در زندگی احساس و تجربه می کنیم ارائه داده است. این روش ها مخصوص هیچ دین و آیین خاصی نیست بلکه بصورت غریزه ای در وجود آدمی شکل میگیرد. در این کتاب قابل توجه ، چوپرا ما را قدم به قدم از مرحله اول می گذارند و با گذراندن مراحل بعدی در مغز ما حضور وجودی فرا انسانی مصور می شود. خداوند به عنوان یک موجود پاک و فراتر از فکر ، یک حضور مقدس است. در مرحله هفتم است که به یک درک معنوی واقعی و تغییر دهنده زندگی از جهان و جایگاه خود در آن دست می یابیم. این همان سطحی است که انسان های مقدس به آن رسیده اند. تمام هفت مرحله در همه زمان ها در دسترس هر یک از ما است. دیپاک چوپرا به بررسی عرفان ، نشاط مذهبی ، نبوغ ، تله پاتی ، شخصیت چندگانه و شفافیت ، ترسیم بینش های روانشناسی ، عصب شناسی و فیزیک و همچنین ادیان بزرگ می پردازد...

کتاب چگونه خدا را بشناسیم

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
نکوداشت های کتاب چگونه خدا را بشناسیم
Wonderfully presented and clearly written. This book was a very enjoyable read and most informative. Anyone who reads this will gain much from it.
به طرز شگفت آوری ارائه شده و به وضوح نوشته شده است. این کتاب بسیار لذت بخش و آموزنده بود. هرکسی که این مطلب را بخواند ، سود زیادی از آن کسب می کند.
Top international reviews

قسمت هایی از کتاب چگونه خدا را بشناسیم (لذت متن)
با وجود انعطاف پذیری های سیستم عصبی، ما به عادت ها و الگو های تکراری تمرکز می کنیم، چون نسبت به تأثیر و تأثیرهای پیش تکیه می کنیم. این امر بیش از هر چیز در مورد باور های ما صدق می کند. روزی در یکی از خیابان های قسمت قدیمی قاهره راه می رفتم که ناگهان مردی سر رسید و با گستاخی و تندخویی برای رهگذران سخنرانی کرد. من چون عربی نمی دانستم متوجه حرف های او نمی شدم، اما از روی آزردگی و خشمی که در چهره اش نمایان بود معلوم شد که حرف های پرخاش جویانه او درباره ترس از خداوند است. در تمام ادیان وقتی فرد مطمئن است که جهان در معرض تهدید و خطر و گناه است، این نوع گرایش ها پیش می آید. در عین حال در هر دینی وقتی جهان سرشار از نیکی ها و مهربانی های پرورش دهنده باشد، رگه ای از مهر و عشق هم وجود دارد. همه این ها نوعی فرا فکنی است. من در هیچ کدام از آن ها اشکالی نمی بینم. ما حق داریم عشق، محبت، همدردی، حقیقت و عدالت را در مراتب متعالی، تحسین و ستایش کنیم، همان طور که حق داریم، از داوری و عذاب الهی بترسیم. اگر شما بپذیرید که جهان به همین صورت است که ما می بینیم و تجربه می کنیم، کاملا منطقی است که بپذیریم خدا هم همین طور است که ما هستیم.