کتاب من ترسو نیستم

Not for the Faint of Heart
خاطرات وندی شرمن مذاکره کننده ی ارشد آمریکایی
کد کتاب : 85643
مترجم :
شابک : 978-9644199615
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

مذاکره کار بزدل ها نیست
Not for the Faint of Heart
درس هایی از شجاعت،قدرت و مقاومت
  • 25 % تخفیف
    75,000 | 56,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 22995
مترجم :
شابک : 978-6222460334
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 310
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

بدون هراس
Not for the Faint of Heart
  • 85,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سروش سروش
    نویسنده:
کد کتاب : 46954
مترجم : محمد جمشیدی
شابک : 978-9641218074
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست اثر وندی شرمن

دیپلمات برجسته، سفیر وندی شرمن، خوانندگان را به داخل اتاق مذاکره می آورد تا نشان دهد که چگونه ارزش های دیپلماتیک مانند شجاعت، قدرت و پشتکار را در زندگی خود به کار گیرند.
تعداد کمی از مردم در مقابل ایرانی ها و کره شمالی پشت میز مذاکره نشسته اند. وندی شرمن هر دو را انجام داده است. وندی شرمن در طول مدتی که مذاکره‌کننده اصلی ایالات متحده در مورد توافق تاریخی هسته‌ای ایران بود و در طول دوران حرفه‌ای برجسته‌اش، تخصص فوق‌العاده‌ای در مبرم‌ترین مسائل سیاست خارجی زمان ما به‌دست آورده است. او در طول زندگی خود - از بزرگ شدن در دوران حقوق مدنی بالتیمور، به عنوان یک مددکار اجتماعی، مدیر کمپین، و صاحب کسب و کار، تا مشاوره چند رئیس جمهور - بر ارزش هایی تکیه کرده است که رویکرد او به کار و رهبری را شکل داده است. : اصالت، استفاده موثر از قدرت و پشتکار، پذیرش تغییر و تعهد به تیم.
کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست، خوانندگان را به درون دنیای دیپلماسی بین‌المللی و به ذهن یکی از موثرترین مذاکره‌کنندگان ما می‌برد - اغلب تنها زن حاضر در اتاق. او نشان می دهد که چرا انجام کار خوب در حوزه ی کاری او بسیار سخت است و چگونه می توانیم یاد بگیریم که مهارت های اصلی دیپلماسی را در چالش های زندگی خود به کار ببریم.

کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست

وندی شرمن
وندی روث شرمن ، متولد ۱۹۴۹ میلادی ، یک دیپلمات آمریکایی است. او معاونپیشین وزارت خارجه آمریکامی باشد. سپتامبر ۲۰۱۵ جان کری وزیر امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد که توماس شانون رسماً از دوم اکتبر ۲۰۱۵ جانشین شرمن خواهد شد. شرمن در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون رئیس هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای با کره شمالی بوده‌است.
نکوداشت های کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست
Compelling... [Sherman] offers a vivid reminder that diplomacy is about hard work, persistence and the accumulation of experience
جذاب... [شرمن] یادآوری واضحی ارائه می دهد که دیپلماسی کاری سخت، و نیازمند پشتکار و تجربه اندوزی است.
Jason Rezaian

A powerful, deeply personal, and absorbing book written by one of America's smartest and most dedicated diplomats.
کتابی قدرتمند، عمیقا شخصی و جذاب که توسط یکی از باهوش ترین و فداکارترین دیپلمات های آمریکا نوشته شده است.
Madeleine K. Albright

قسمت هایی از کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست (لذت متن)
مهم ترین بخش توافق ، اصول متعالی بود که دنبالشان بودیم و تجسم دوباره دنیایی که عملی شدن این توافق را ممکن کرده بود. توافق نشانه شجاعت ما در تنظیم آن و اصرار و ایستادگیمان در تحقق بخشیدن به آن بود. پایه های آن بر اساس آرزوی مشترک برقراری صلح و زمینه های مشترک با افرادی که با آنها و علیه آنها مذاکره می کردیم ، شکل گرفته بود. باید از تمامی چیزهایی که درباره توان مدیریتی ایجاد تغییر در جهان یاد گرفته بودیم ، با علم به اینکه تغییر کار ساده ای نخواهد بود ، استفاده می کردیم. این ها ارزش هایی بودند که با آن بزرگ شده بودم و توانایی هایی بودند که در طول مسیر زندگی فرا گرفته بودم.

البته چیزهایی که گفتم به این معنا نیست دیگر لزومی ندارد خود را برای شغل خاصی که مد نظرمان است آماده کنیم یا این که اقدامات لازم را جهت نیل به اهدافمان را انجام ندهیم ما باید خود را آماده کنیم. در واقع در دنیای سیاست، آن دسته از همکارانم که دانش تخصصی در حوزه های مختلف از جمله سلاح های اتمی و کنترل تسلیحات داشتند بخش لاینفک این مذاکرات بودند و سال ها برای دست یابی به چنین دانشی زحمت کشیده اند. ما زمانی بهترین نسخه واقعی خودمان خواهیم بود که دانش تخصصی لازم جهت بهره وری از فرصت های پیش رو را داشته باشیم؛ اما توجه بیش از حد برای دست یابی به اهداف شغلی گاهی اوقات ما را محدود خواهد کرد. هنگامی که زنان هم نوعم از من می پرسند، چطور شد به این کارنامه درخشان شغلی رسیدم، معمولا از پاسخی که به آن ها می دهم شگفت زده خواهند شد، در واقع من برای پنج سال آینده ام هیچ برنامه خاصی ندارم.