اگه زندگی نامه طرفو خونده باشی.میفهمی برا چی به اصطلاح که میگی آدم کش شد.طرف پزشک بود ولی دید اینجوری هیچی نمیشه...
😆 ممدویچ تو هنوز که پای کتابهای کامنتهای چرت مینویسی.
چی میگی عمو؟
ممدو بده بد بد خیلی بده بد بد
عه این آقا آدمکشه جالبه کار هایی که کرد فرقی با کارهای اسامه بن لادن نداشت ولی این کجا و آن کجا :))
بن لادن بیشتر شبیه یکسریها تو همین کشور خودمونه حالا اینجا نمیشه گفت 😂
درود ، دوست عزیز، مقایسه چه گوارا با کسی با بن لادن یا تروریستهای دیگ واقعا یک کم لطفی و اشتباه شما اگر حتی فیلمی که امریکا ساخت برای چه گوارا ببینی متوجه میشی که این حرفا و کلیپهای که جدیدا تو فضای مجازی باب شده مثلا مینویسن ؛ سواد تاریخی یعنی بدونی چگوارا تروریست بود نه قهرمان/ اتفاقا دقیقا برعکس سواد تاریخی یعنی بدونی چگوارا قهرمانی بود که تفکر انسانیت و انسان دوستی باب کرد ، ترور برای چه ؟انگیزه ترور داشت؟ نه انگیزه بقولی دینی داشت نه دلیلی تازه چگوارا فرمانده چریکهای بود به رهبری فیدل کاسترو یعنی در اصل یه مبارز بود که توی جنگ بله ممکن خیلیا کشته باشن که منابع میگن ۶۰۰ تا۲۰۰۰ نفر، گول فضای مجازیو نخورید تفکر امپریالیست برای بد نام و بد جلوه دادن کسانی که محبوبیت در جامعه دارن حتی محوبییت ناشی از عدم شناخت دست به اینجور تبلیغات زیاد میزنه