کتاب یک گل سرخ برای امیلی

A Rose for Emily and Other Stories
کد کتاب : 34655
مترجم :
شابک : 978-9644480911
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 245
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1930
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب یک گل سرخ برای امیلی اثر ویلیام فاکنر

"یک رز برای امیلی "یک داستان کوتاه از ویلیام فاکنر است که نمونه ای از ژانر گوتیک جنوبی است.
همه افراد شهر در مراسم تشییع جنازه امیلی گریرسون شرکت می کنند. او یادگار نجیب زادگان جنوبی بود که زندگی خود را منزوی از اجتماع گذراند.
پدر امیلی در جوانی مانع از معاشرت او شد. پس از مرگ او ، امیلی با هومر بارون که یک فرد ساده از طبقه پایین شمالی بود همراه شد. شایعه شد که آنها نامزد کرده اند.
هومر ناپدید شد. بقیه عمر امیلی - بیش از سی سال - در تنهایی گذشت.
در جستجوی خانه امیلی پس از تشییع جنازه اش ، مردم شهر اسکلت مردی را در تخت او پیدا می کنند. به شدت اشاره می شود که متعلق به هومر بارون است.


ویلیام فاکنر متولد 1897 در نیوآلبانی ، می سی سی پی ، فرزند خانواده ای بود که به نقش برجسته خود در تاریخ جنوب افتخار می کردند. او در آکسفورد ، می سی سی پی بزرگ شد و دبیرستان را در پانزده سالگی ترک کرد تا در بانک پدربزرگش کار کند.

اولین شعر او در سال 1919 منتشر شد. اولین کتاب شعر و رمان های اولیه او پس از آن منتشر شد ، اما کار اصلی او با انتشار The Sound and Fury در سال 1929 آغاز شد. در طول دهه 1930 ، او در هالیوود روی فیلمنامه هایی کار کرد ، به ویژه لامپ آبی ، که با ریموند چندلر همکاری داشت.

ویلیام فاکنر جایزه نوبل ادبیات را در سال 1949 و جایزه پولیتزر را برای روروک ها درست قبل از مرگش در ژوئیه 1962 دریافت کرد.

کتاب یک گل سرخ برای امیلی

ویلیام فاکنر
ویلیام کاتبرت فالکنر زاده ی ۱۸۹۷ و درگذشته ی ۱۹۶۲، رمان نویس آمریکایی و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است.فاکنر در نیو آلبانی، می سی سی پی به دنیا آمد. در ۱۹۰۲ خانواده اش به آکسفورد، مرکز دانشگاهی می سی سی پی، نقل مکان کرد. به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به عنوان افتخاری ستوان...