کتاب جهان از قصه ها سرشته شده است

The World Has Ggrown from Stories
کد کتاب : 5355
شابک : 978-9648689181
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جهان از قصه ها سرشته شده است اثر مسیحا برزگر

قصه هایی که ما درباره آنچه هست و آنچه نیست نقل میکنیم و نیز درباره ی خودمان درباره ی درست و غلط درباره ی مرگ و زندگی و درباره ی جهان و هرچه در آن است سرانجام شالوده ی تجربه ی ما میشود.و نیز شالوده ی واقعیتی که آن را تجربه میکنیم ما جهان را روایت میکنیم.به تعبیری ما جهان را قصه میکنیم و آنگاه،در قصه ای که خود نقل کرده ایم زندگی میکنیم. با درک این حقیقت که جهاناز قصه ها سرشته شده است در میابیم که همه صورت های ذهنی و عینی این جهان گذار از خود تهی اند.

کتاب جهان از قصه ها سرشته شده است

مسیحا برزگر
مسیحا برزگر زاده‌ی تهران است؛ خیابان حافظ، خیابان ابوسعید ابوالخیر.او ایران و زبان فارسی را بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی زندگیش می‌داند.برزگر بیش و پیش از هر چیز خدا را دوست دارد، و خود را با همه‌چیز و همه‌کس یگانه می‌داند.رازورزی را بیشتر از حل مسائل دوست دارد.مسیحا ستایشگر عشق، خنده، و زندگی‌ست.می‌گوید: مدام چشم‌هایم را می‌شویم تا از نو ببینم. ساده زندگی می‌کند، و سبک گام برمی‌دارد.آرام است و اهل هیاهو نیست. کتاب را و کنجی دنج را ...
دسته بندی های کتاب جهان از قصه ها سرشته شده است
قسمت هایی از کتاب جهان از قصه ها سرشته شده است (لذت متن)
یکی بود یکی نبود؛ غیر از خدا هیچ کس نبود. غیر از خدا، هیچ کس نیست. غیر از خدا، هیچ کس نخواهد بود! زبان یا سخن، خاصیتی روایی دارد. روایت، حکایت است، قصه است. ما جهان را قصه می کنیم و قصه ها را زندگی می کنیم. مسئله، قصه ها نیستند، بلکه ربط ما به این قصه هاست. ما، قصه های خود را قصه تلقی نمی کنیم، زیرا ما قصه ها را نمی بینیم، بلکه از خلال قصه ها می بینیم.