کتاب هنر زندگی کردن

The Art of Living
کد کتاب : 60535
مترجم :
شابک : 978-6222650667
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنر زندگی کردن اثر تیچ نات هان


در زمان‌های طاقت فرسا، یک ضرورت برای درک خود و دنیایمان وجود دارد. ما سوالات زیادی داریم که شب و روز، آگاهانه و ناخودآگاه ما را می کشند. در این کتاب مهم، استاد ذن، تیچ نات هان - یکی از معتبرترین رهبران معنوی در جهان امروز - هنر زندگی در ذهن آگاهی را آشکار می کند که به ما کمک می کند به عمیق ترین سوالات زندگی پاسخ دهیم و شادی و آزادی را که می خواهیم تجربه کنیم.
هان برای اولین بار هفت مدیتیشن متحول کننده را ارائه می دهد که دیدگاه های جدیدی را در مورد زندگی ما، روابط ما و ارتباط متقابل ما با دنیای اطراف ما باز می کند. هان بر اساس آخرین صحبت های کامل قبل از بستری شدن ناگهانی در بیمارستان و با استفاده از نمونه های صمیمی از زندگی خود به ما نشان می دهد که چگونه این هفت مراقبه می تواند ما را آزاد کند تا زندگی شاد، آرام و فعال داشته باشیم و با کنجکاوی با پیری و مرگ روبرو شویم. و نیز با شادی و بدون ترس.
«هنر زندگی کردن» که حاوی جوهره ی آموزه‌های بودا و نثر تکان‌دهنده، بی‌زمان و روشن‌گر هان است، بعد معنوی به زندگی ما می‌دهد. این تلاشی برای فرار از زندگی یا اقامت در مکانی سعادتمند خارج از این جهان نیست. در عوض، این مسیر به ما این امکان را می دهد که بفهمیم از کجا آمده ایم و به کجا می رویم. و مهمتر از همه، شادی، درک و عشق ایجاد می کند، بنابراین ما می توانیم در هر لحظه از زندگی خود، درست در جایی که هستیم، عمیقا زندگی کنیم.

کتاب هنر زندگی کردن

تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان
نکوداشت های کتاب هنر زندگی کردن
In this sturdy and enlightening work, Thich Nhat Hanh explores seven key meditations...
در این اثر محکم و روشنگر، تیچ نات هان هفت مدیتیشن کلیدی را بررسی می کند
Spirituality & Practice

"In elegant prose, stitched with stories from his Vietnamese homeland and years in Paris, Hanh lays out wisdom from the poignant to the practical.
هان در نثری زیبا که با داستان هایی از وطن ویتنامی خود و سال های اقامت در پاریس دوخته شده است، حکمت را از مسئله ای تکان دهنده تا عملی بیان می کند.
 Chicago Tribune Chicago Tribune

قسمت هایی از کتاب هنر زندگی کردن (لذت متن)