کتاب مسئولیت اجتماعی شرکتی برای منابع انسانی

CSR for HR
کد کتاب : 86927
مترجم : صدف استانستی
شابک : 978-6007199022
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 506
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مسئولیت اجتماعی شرکتی برای منابع انسانی اثر الین کوهن

"مسئولیت اجتماعی شرکتی برای منابع انسانی" کتابی است که آگاهی مخاطب را نسبت به منابع انسانی بالا می‌برد و به کسانی که به این حرفه مشغول هستند کمک می‌کند تا بتوانند عملکردی ماهرانه از خود ارائه دهند و در مسیر پیشرفت قرار گیرند. اثری مناسب برای تمام افرادی که به تجارت مشغول اند، معلمین، فعالان اجتماعی و همه کسانی که خواهان یادگیری در رابطه با عملکردهای منابع انسانی می‌باشند.

کتاب مسئولیت اجتماعی شرکتی برای منابع انسانی

الین کوهن
الین کوهن یک محقق آمریکایی در مدل‌سازی هندسی و گرافیک کامپیوتری است که به دلیل تحقیقات پیشگامانه‌اش در زمینه B-splines شناخته شده است. او استاد دانشکده محاسبات در دانشگاه یوتا است.
دسته بندی های کتاب مسئولیت اجتماعی شرکتی برای منابع انسانی
قسمت هایی از کتاب مسئولیت اجتماعی شرکتی برای منابع انسانی (لذت متن)
چهارمین اصل از اصول اساسی کار اجباری، تبعیض است. فکر می کنیم این موردی است که شما به عنوان مدیران انسانی کاملا با آن آشنا هستید. هیچ شرکتی نمی خواهد تا تبعیض قائل شود. هیچ شرکتی قصد تبعیض قائل شدن را هم ندارد اما هروقت که شرکتی با جمعیت کارمندی بدون تنوع فرهنگی و عقیدتی پیدا کردید بدانید که در آن شرکت تبعیض وجود دارد. برخلاف کار اجباری کودکان یا آزادی اتحادیه ها، تشخیص تبعیض قائل شدن در شرکت ها بسیار مشکل است زیرا تبعیض می تواند به صورت های زیرکانه ای اعمال شود.