کتاب درباره نوآوری

HBR's 10 must reads on innovation
10 مقاله که باید خواند
کد کتاب : 2422
مترجم :
شابک : 9786006047690
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

نوآوری
HBR's 10 must reads on innovation
10 مقاله ای که از هاروارد باید خواند
کد کتاب : 9295
مترجم : حمیده عطافر
شابک : 9786006465937
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درباره نوآوری اثر هاروارد بیزینس ریویو

کتاب درباره ی نوآوری، اثری از نویسندگان هاروارد بیزینس ریویو است که اولین بار در سال 2015 به چاپ رسید. اگر می خواهید محصول یا خدمت نوینی ارائه کنید که به سودآوری نیز دست یابد، به چیزی بیش از فقط خلاقیت نیاز دارید. متخصصین پیشرو و برجسته ی حوزه ی کسب و کار، افرادی چون کلایتون کریستنسن، پیتر دراکر، رزابث کانتر، در این کتاب ارزشمند، بینش ها و توصیه های دگرگون کننده ای را برای مخاطبین در نظر گرفته اند: تشخیص این که چه ایده هایی ارزش پیگیری را دارند؛ تطابق نوآوری های جهان در حال توسعه با بازارهای ثروتمندتر؛ استفاده از شیوه ی «برنامه ریزی اکتشاف-محور؛ برآورده کردن ضروری ترین نیازها و خواسته های مشتریان؛ و اجتناب از اشتباهاتی رایج همچون سرکوب نوآوری از طریق اسیر کردن آن در فرآیندهای پیچیده و سازگاری ناپذیر.

کتاب درباره نوآوری


ویژگی های کتاب درباره نوآوری

از مجموعه پرفروش «ده کتابی که باید خواند»

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.
نکوداشت های کتاب درباره نوآوری
A must have for anyone interested in innovation.
اثری ضروری برای هر کسی که به نوآوری علاقه مند است.
O'Reilly

A fantastic collection of classic articles.
مجموعه ای شگفت انگیز از مقاله های کلاسیک.
Ignite Africa Library

قسمت هایی از کتاب درباره نوآوری (لذت متن)
تعداد بیش از اندازه زیاد پروژه های غیرضروری، مانند کاشتن بذرها در زمینی سنگلاخی است؛ ممکن است جوانه بزنند اما ریشه ای نخواهند دواند و ثمری نخواهند داشت.

یک روش برای حمایت از شکوفایی نوآوری در خارج از چرخه های برنامه ریزی معمول، ذخیره کردن منابع مالی مشخص برای فرصت های غیرمنتظره است. بدین صورت، ایده های نویدبخش مجبور نیستند تا رسیدن بودجه ی بعدی صبر کنند، و نوآوران نیز مجبور نیستند برای حمایت های مالی، دست به دامن مدیرانی شوند که عملکردشان، بر اساس سودآوری جاری ارزیابی می شود.