کتاب یک زرافه و نیم

A Giraffe and a Half
کد کتاب : 1280
مترجم :
شابک : 978-964-6965-61-4
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1964
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

یک زرافه و نیم
A Giraffe and a Half
کد کتاب : 21835
مترجم :
شابک : 978-9643809072
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1964
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یک زرافه و نیم اثر شل سیلوراستاین

کتاب یک زرافه و نیم، اثری نوشته ی شل سیلوراستاین است که اولین بار در سال 1964 به چاپ رسید. این اثر، کتابی جذاب، به یاد ماندنی و تصویری درباره ی یک پسر و زرافه اش است که با متنی موزون و تصویرسازی هایی شگفت انگیز، همه ی مخاطبین خود، چه پیر و چه جوان، را به خنده وا خواهد داشت. این کتاب کلاسیک که برای بیش از پنج دهه کودکان را به وجد آورده، دربردارنده ی شوخ طبعی ها و سبک منحصر به فرد سیلوراستاین است. اگر یک زرافه داشتید که به اندازه ی نصف خود کشیده می شد، آن وقت یک زرافه و نیم داشتید. وقت را تلف نکنید و در این سفر فوق العاده هیجان انگیز و خنده دار که سراسر شادی و لذت است، با این زرافه ی دوست داشتنی همراه شوید.

کتاب یک زرافه و نیم


ویژگی های کتاب یک زرافه و نیم

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

دو زبانه

شل سیلوراستاین
شل سیلوراستاین با نام کامل شلدون آلن سیلوراستاین، زاده ی 25 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 10 می 1999، شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده ی آمریکایی بود.سیلوراستاین یک دختر و یک پسر داشت. دخترش شوشانا در 11 سالگی از دنیا رفت و تنها پسرش ماتیو در هنگام فوت پدر 12 ساله بود. او هرگز نمی خواست که برای بچه ها بنویسد و با اصرار یکی از دوستانش که نویسنده ی کودک بود به جهان ادبیات کودک وارد شد و سبکی جدید و منحصر به فرد را بنیان نهاد. سیلوراستاین اگرچه به عنوان شاعر و نویسنده ی کودک شناخته می شود، اما آ...
نکوداشت های کتاب یک زرافه و نیم
Wildly funny.
فوق العاده خنده دار.
Scholastic

Delightful.
لذت بخش.
WorldCat

Infectiously funny.
به شکلی واگیردار بامزه.
Bulletin of the Center for Children's Books

قسمت هایی از کتاب یک زرافه و نیم (لذت متن)
اگر یک زرافه داشته باشی / و اون نصف دیگه کش بیاد / اون وقت یه زرافه و نصفی داری / اگه کلاهی روی سرش بگذاری / که موشی توی اون زندگی می کنه / اون وقت یه زرافه و نیم داری / با موشی توی کلاهش / اگه کت و شلوار تنش کنی / و خیلی خوش تیپ بشه / اونوقت یه زرافه و نیم داری / با موشی توی کلاهش / خوش تیپ با کت و شلوارش.