کتاب جهانشهر

Cosmopolis
کد کتاب : 15031
مترجم :
شابک : 978-6009823130
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب جهانشهر اثر دان دلیلو

کتاب «جهانشهر» رمانی نوشته ی «دان دلیلو» است که اولین بار در سال 2003 به چاپ رسید. ماه آوریل در سال 2000 است و عصری در آستانه ی به پایان رسیدن. عصر شکوفایی بازار و خوشبینی های تجاری، مسیر نابودی را در پیش گرفته است. «اریک پکر»، مدیری میلیاردر و 28 ساله، از خانه ی باشکوه خود بیرون می آید و سوار لیموزین سفید رنگ و گران قیمت خود می شود. او امروز دو مأموریت دارد: پیگیری نبرد تجاری خود با واحد پول «ین»، و کوتاه کردن موهایش در آنسوی شهر. «اریک» که به خاطر کاروان همراهان رئیس جمهور، خاکسپاری یک ستاره ی موسیقی، و یک تظاهرات سیاسی خشونت آمیز در ترافیک گیر کرده، با طیفی گوناگون از افراد دیدار می کند، در حالی که لیموزین او در حال حرکت به سمت آینده ای کاملا گنگ و نامعلوم است.

کتاب جهانشهر

دان دلیلو
دان دلیلو (انگلیسی: Don DeLillo؛ زاده ی ۲۰ نوامبر ۱۹۳۶) نویسنده، نمایش نامه نویس، فیلم نامه نویس، پدیدآور و رمان نویس اهل ایالات متحده آمریکا است.«دان دلیلو» در یک خانواده ی کاتولیک ایتالیایی طبقه ی کارگر به دنیا آمد. در نوجوانی علاقه ی چندانی به نوشتن نداشت. او تابستان ها به عنوان پارکبان ، ساعت ها وقت خود را صرف راهنمایی و پارک ماشین ها می کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه «فوردهام» در «برونکس» با مدرک لیسانس در رشته ی هنرهای ارتباطی در سال 1958 به حرفه ی آگهی نویسی روی آورد. وی بارها شغل...
نکوداشت های کتاب جهانشهر
The thirteenth novel by one of America’s most celebrated writers.
سیزدمین رمان یکی از تحسین شده ترین نویسندگان آمریکا.
Barnes & Noble

A vivid and moving account of the spectacular downfall of one man, and of an era.
شرحی باورپذیر و تکان دهنده از سقوط چشمگیر یک مرد، و یک عصر.
Amazon Amazon

A concise Ulysses for the new century.
یک «اولیس» موجز برای قرن جدید.
San Diego Union-Tribune

قسمت هایی از کتاب جهانشهر (لذت متن)
ستاره های مرده ای هستند که هنوز می درخشند چون نورشان در زمان گیر افتاده است. من کجای این نور قرار دارم، این نور که تماما هم وجود ندارد؟

حتی وقتی به خودت آسیب می زنی، می خواهی بیشتر شکست بخوری، بیشتر از دست بدهی، بیشتر از بقیه بمیری، بیشتر از بقیه خراب کنی.

وقتی او مرد، به پایان نرسید. جهان به پایان رسید.