کتاب چک لیست استارتاپ

The Startup Checklist
25 گام برای یک کسب و کار مقیاس پذیر، با رشد سریع
کد کتاب : 23939
مترجم :
حسین سرای لو
شابک : 978-6008738510
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 338
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چک لیست استارتاپ اثر دیوید اس رز

"چک لیست استارتاپ" اثری است از "دیوید اس. رز" که در آن "25 گام برای یک کسب و کار مقیاس پذیر، با رشد سریع" را معرفی می کند. در حالی که بیشتر کتاب های کارآفرینی روی استراتژی تمرکز دارند ، این راهنمای ارزشمند مراحل مشخصی را ارائه می دهد که تجارت جدید شما را با شروعی قدرتمند همراهی می کند. شما می توانید در مورد مراحل راه اندازی ، مدیریت ، مسائل حقوقی و فرآیندهای عملی در طول مراحل راه اندازی و رشد ، اطلاعات لازم را کسب کنید و یاد بگیرید که چگونه از گام های اشتباه اما مهمی که بنیان تجارت شما را تهدید می کند ، جلوگیری کنید.
بیش از دو سوم شرکت های نوپا بر پایه های ناهماهنگ بنا شده اند و بیش از دو سوم هزینه های راه اندازی مستقیما به سمت پاکسازی مشکلات قانونی و عملی ناشی از شروع ناقص یا نادرست است. این کتاب با انجام اقدامات خاصی که باید از همان ابتدا انجام دهید ، به شما کمک می کند تا از روند نابسامان و پرهزینه ی اصلاحات اجتناب کنید.
در "چک لیست استارتاپ" به قلم "دیوید اس. رز" موارد زیر را خواهید آموخت:

-پیچیدگی های مهم قانونی و راه اندازی یک شرکت راه اندازی را بدانید
-بدانید به چه متخصصانی نیاز دارید و دقیقا چه مواردی لازم است
-تصمیمات هوشمندانه تری مستقل از مشاوران خود بگیرید
-از چالش هایی که تهدیدی برای از بین بردن شرکت های بزرگ جوان است ، اجتناب کنید

خطاهای راه اندازی استارت آپ ها معمولا مورد توجه قرار نمی گیرد تا زمانی که بنیانگذار سعی در جستجوی سرمایه ای خارج از آن داشته باشد و در این مرحله هم برای رفع آنها هزینه ی هنگفتی نیاز است و حتی ممکن است یک سرمایه گذاری را کاملا از خط خارج کند. "چک لیست استارتاپ" به قلم "دیوید اس. رز" کمک می کند تا از این مشکلات جلوگیری کرده و بنیانی محکم ایجاد کنید و بر تجارت خود تمرکز کنید.

کتاب چک لیست استارتاپ

دسته بندی های کتاب چک لیست استارتاپ
نکوداشت های کتاب چک لیست استارتاپ
I work with hundreds of first-time entrepreneurs and The Startup Checklist is the clearest, most useful resource I have seen for someone considering starting a scalable, high-growth business. Experience may be the best teacher, but right behind her is David S. Rose.
من با صدها نفر از کارآفرینان تازه کار فعالیت می کنم و چک لیست استارتاپ، روشن ترین و مفیدترین منبعی است که برای شخصی در آستانه ی شروع یک تجارت مقیاس پذیر و با رشد بالا دیده ام. تجربه ممکن است بهترین معلم باشد ، اما درست پشت سر آن دیوید اس. رز قرار گرفته است.
Andrew Yang, Founder and CEO of Venture for America and author of Smart People Should Build Things

This book is an absolute must for anybody looking to start a high-growth startup and get funding. David is an institution among high-tech angel investors, who brings his experience on both sides of it (as startup founder and angel investor) to play in this practical, realistic book.
این کتاب برای هر کسی که به دنبال شروع کار با رشد بالا و دریافت بودجه است ، یک خوانش ضروری است. دیوید نهادی در میان سرمایه گذاران فرشته با تکنولوژی پیشرفته است ، که تجربه خود را در هر دو طرف آن (به عنوان بنیانگذار استارت آپ و سرمایه گذار فرشته) برای ایفای نقش در این کتاب عملی و واقع گرایانه به ارمغان می آورد.
Tim Berry, Author of Business Plan Pro

قسمت هایی از کتاب چک لیست استارتاپ (لذت متن)
بسیاری از بحث های این کتاب مربوط به ثبت شرکت، برنامه های اختیار سهام و چک لیست شرایط، به طور خاص به شرکت های آمریکایی مرتبط می شود. ایالات متحده تاریخچه ای طولانی در حمایت از کارآفرینی، قانون پایدار شرکت ها و یک اکوسیستم قوی از سرمایه گذاران دارد که صندوق های مقیاس پذیر و شرکت های با رشد بالا را تأمین مالی می کنند. در واقع، هر ساله بیش از 50 میلیارد دلار توسط فرشتگان کسب وکار آمریکایی و سرمایه گذاران خطرپذیر در کسب وکارهای در مراحل اولیه سرمایه گذاری می کنند. از آن جا که ایالات متحده ساختاری استاندارد برای سرمایه گذاری در مراحل اولیه دارد (به طور نسبی) و سرمایه گذاران آمریکایی با آن آشنا هستند و فرصت های محلی برای سرمایه گذاری های مراحل اولیه وجود دارد (هر ساله بیش از 700،000 کارفرمای ثبت شده در ایالات متحده آمریکا تأمین مالی می شوند)، اکثر فرشتگان و سرمایه گذاران کسب وکار آمریکایی عمدتا در داخل کشور سرمایه گذاری می کنند. برای آن ها، چالش های سرمایه گذاری بین المللی، به مشکلات و ناآگاهی از شرایط معاملات در سایر کشور ها نمی ارزد. به همین دلیل بسیاری از بنیان گذاران بین المللی که علاقه مند به نزدیک شدن به بازار سرمایه گذاران ایالات متحده هستند، شروع به در نظر گرفتن سرمایه گذاری خود در ایالات متحده کردند و سپس عملیات کسب وکار را در کشور خودشان به عنوان یک شرکت تابعه از شرکت تأسیس شده در ایالات متحده اداره می کنند. این امر برای سرمایه گذاران آمریکایی به همان اندازه آسان است که گویی این شرکت یک شرکت داخلی بوده که توسط یک شهروند آمریکایی تأسیس شده است.