کتاب هنر رسانه های اجتماعی

The Art of Social Media
کد کتاب : 9777
مترجم :
شابک : 978-6008237341
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر رسانه های اجتماعی اثر گای کاوازاکی

در حال حاضر واضح است که چه در حال تبلیغ یک کسب و کار، یک محصول یا خودتان هستید، رسانه های اجتماعی نزدیک به بالاترین چیزی است که موفقیت یا شکست شما را تعیین می کند. کارشناسان، نویسندگان و مشاوران بیشماری مشتاق مشاوره به شما هستند.
اما هیچ کس مانند گای کاوازاکی، مبشر افسانه ای سابق اپل و یکی از پیشگامان وبلاگ نویسی تجاری، توییتر، فیس بوک، تامبلینگ و خیلی چیزهای دیگر نیست. کتاب هنر رسانه های اجتماعی راهنمای ضروری برای به دست آوردن بیشترین سود برای زمان، تلاش و پول است.

با بیش از صد نکته، ترفند و بینش عملی، گای یک استراتژی از پایین به بالا برای ایجاد یک حضور متمرکز، کامل و قانع‌کننده در محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنند. آن‌ها شما را از طریق مراحل ایجاد پایه، جمع‌آوری دارایی‌های دیجیتال، بهینه‌سازی نمایه‌تان، جذب فالوورهای بیشتر، و ادغام موثر رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی راهنمایی می‌کنند.

برای مبتدیانی که با انتخاب های بیش از حد غرق شده اند و همچنین حرفه ای های باتجربه ای که مشتاق بهبود بازی خود هستند، هنر رسانه های اجتماعی پر از تاکتیک هایی است که ثابت شده است در دنیای واقعی کار می کنند. یا همانطور که گای می گوید، "چیزهای عالی، بدون کرک".

کتاب هنر رسانه های اجتماعی

گای کاوازاکی
گای کاوازاکی (Guy Kawasaki‎؛ زادهٔ ۳۰ اوت ۱۹۵۴) یک کارآفرین، و بازرگان اهل ایالات متحده آمریکا است.گای تیکو کاوازاکی (متولد 30 اوت 1954) یک متخصص بازاریابی آمریکایی، نویسنده و سرمایه دار سرمایه گذاری دره سیلیکون است. او یکی از کارکنان اپل بود که در ابتدا مسئولیت بازاریابی خط کامپیوتر کامپیوتری Macintosh را در سال 1984 داشت. او واژه یونانی را در بازاریابی مکینتاش و مفاهیم بازاریابی یونانی و تبار تکنولوژی تبلیغ کرد.از مارس 2015 تا دسامبر 2016، کاوازاکی در هیئت امنا ویکی‌مدیا، نهاد عملی...