کتاب رادیو سکوت

Radio Silence
کد کتاب : 1134
مترجم :
شابک : 978-600-8740-10-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده ی جایزه ی اینکی سال ۲۰۱۷

جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز

معرفی کتاب رادیو سکوت اثر آلیس آزمن

کتاب رادیو سکوت، رمانی نوشته ی آلیس آزمن است که اولین بار در سال 2016 وارد بازار نشر شد. فقط با مواجه شدن با ترس ها می توان بر آن ها غلبه کرد. فرانسس همیشه مثل یک ماشین فقط درس می خوانده و تنها یک هدف در ذهن داشته است: ورود به دانشگاهی برتر. هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد؛ نه دوستان، نه رازی سر به مُهر و نه حتی خودِ واقعی و بدون نقاب او. اما زمانی که فرانسس با آلد آشنا می شود، چشمانش رو به نوع جدیدی از آزادی باز می گردد. آلد، فرانسسِ واقعی را از بند رها می کند و این دختر برای اولین بار می تواند طعم شیرین دوستی حقیقی را بچشد و از خودش بودن نترسد. اما در ادامه ی داستان، اتفاقی می افتد که به اعتماد شکننده ی میان این دو شخصیت دوست داشتنی آسیب می زند. فرانسس بین کسی که بود و کسی که آرزو دارد بشود، گیر می افتد و رویاهایش را در آستانه ی نابودی می بیند. احساس گناه، لحظه ای فرانسس را رها نمی کند و او می داند که باید با گذشته اش رو به رو شود.

کتاب رادیو سکوت

آلیس آزمن
آلیس آزمن، زاده ی 16 اکتبر 1994، نویسنده ی انگلیسی داستان های نوجوان است. آزمن در کنت به دنیا آمد. او اولین قرارداد انتشار اثر خود را در هفده سالگی منعقد کرد و اولین رمانش در سال 2014 به چاپ رسید.رمان های آلیس آزمن به خاطر ارائه ی تصویری واقعی و ملموس از زندگی نوجوانان در دنیای امروز، مورد تحسین و تمجیدهای فراوانی قرار گرفته اند.
نکوداشت های کتاب رادیو سکوت
An intense, highly engaging story of relationships.
داستانی پرمایه و بسیار جذاب درباره ی روابط.
Booklist Booklist

It will appeal to teens asking the big questions.
این اثر به دل نوجوانانی خواهد نشست که سوال های بزرگ می پرسند.
ALA Booklist

Honest and authentic.
صادقانه و اصیل.
Times Times

قسمت هایی از کتاب رادیو سکوت (لذت متن)
گاهی اوقات به این فکر می کنم که شاید قبل از این ها منفجر شده ای، مثل یک ستاره، و چیزی که از تو می بینم، سه میلیون سال در گذشته است، و تو دیگر اینجا نیستی. چطور می توانیم اینجا و اکنون با هم باشیم وقتی تو این قدر دور هستی، وقتی این قدر در گذشته ای؟

فکر کنم هر چیزی زیر ستاره ها بهتر باشد. اگر پس از مرگ، زندگی دیگری نصیبمان شود، تو را آن جا خواهم دید دوست قدیمی.

انگار که دوست بودیم؛ دوستانی که به جز خصوصی ترین راز همدیگر، چیزی درباره ی هم نمی دانستند.