کتاب انسان در جستجوی هویت خویشتن

Modern Man in Search of a Soul
کد کتاب : 2414
مترجم :
شابک : 978-9642575053
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1933
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

کارل گوستاو یونگ از بزرگترین روانکاوان قرن بیستم

معرفی کتاب انسان در جستجوی هویت خویشتن اثر کارل گوستاو یونگ

کتاب انسان در جستجوی هویت خویشتن، اثری نوشته ی کارل گوستاو یونگ است که نخستین بار در سال 1933 چاپ شد. این کتاب که به عقیده ی بسیاری از متخصصین، یکی از مهم ترین آثار در حوزه ی روانشناسی به حساب می آید، مقدمه ای کامل و جامع بر اندیشه های یونگ است. یونگ در این کتاب، به برخی از اساسی ترین و مورد بحث ترین مفاهیم در عرصه ی روانشناسی تحلیلی می پردازد؛ مفاهیمی همچون تحلیل رویا، ناخودآگاه بدوی و ارتباط میان روانشناسی و دین. یونگ علاوه بر این ها، تفاوت های میان نظریات خود و زیگموند فروید را به تحلیل و بررسی می گذارد و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار همه ی افرادی قرار می دهد که به مبانی روانکاوی علاقه مند هستند.

کتاب انسان در جستجوی هویت خویشتن

کارل گوستاو یونگ
کارل گوستاو یونگ، زاده ی 26 جولای 1875 و درگذشته ی 6 جون 1961، روانپزشک، فیلسوف و نویسنده ای سوئیسی بود که به خاطر فعالیت هایش در روانشناسی و ارائه ی نظریاتش تحت عنوان «روان شناسی تحلیلی» شناخته می شود. یونگ در کسویل سوییس متولد شد. او در جوانی مجذوب علم و فلسفه شد و دانشگاه بازل برای تحصیل در رشته ی پزشکی به او بورس داد. یونگ پس از مدتی به عضویت انجمن مناظرات دانشگاه درآمد. او بیش از دو سال در جلسات احضار روح شرکت می کرد چرا که این جلسات را موضوعی برای تحقیقات خود در نظر می گرفت. یونگ دوران ...
نکوداشت های کتاب انسان در جستجوی هویت خویشتن
A provocative and enlightening look at spiritual unease.
نگاهی برانگیزاننده و روشنگرانه به تشویش های روحی.
Barnes & Noble

Lively and insightful.
سرزنده و خردمندانه.
Amazon Amazon

The perfect introduction to the theories and concepts of one of the most original and influential thinkers of the twentieth century.
مقدمه ای بی نقص بر نظریات و مفاهیم یکی از بدیع ترین و تأثیرگذارترین اندیشمندان قرن بیستم.
Google Books

قسمت هایی از کتاب انسان در جستجوی هویت خویشتن (لذت متن)
نه تنها برای انسان بدوی، که برای انسان متمدن نیز روح دارای نوعی ویژگی عینی و به میزان زیادی وابسته به خودآگاه است، از همین رو اغلب قادر نیستیم هیجانات و شهوات خود را سرکوب و خصلتی نفرت انگیز را به صفتی زیبا بدل کنیم.

من همیشه احساس کرده ام که چیزی در آن اعماق، زندگی و جریان ابدی را تحمل می کند. آنچه ما می بینیم، شکوفه است که می میرد. اصل و ریشه باقی می ماند.

برای کسی که درک می کند، هیچ چیز تاریک و مبهم نیست؛ تنها عدم درک باعث ظهور چیزهای مبهم و غیرقابل درک می شود.