کتاب ببخش و بگیر

Give and Take
چرا و چگونه بخشنده ها به اوج موفقیت می رسند؟
کد کتاب : 15205
مترجم :
شابک : 978-6008237594
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 370
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

بده و بستان
Give and Take
رویکردی انقلابی به موفقیت
کد کتاب : 33671
مترجم :
شابک : 978-6226840217
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب ببخش و بگیر اثر آدام گرانت

برای نسل های مختلف، ما روی محرک های موفقیت متمرکز شده ایم، اشتیاق ، سخت کوشی ، استعداد و شانس. اما در دنیای جدید، موفقیت به طور فزاینده به نحوه تعامل با دیگران بستگی دارد. آدام گرانت نویسنده ببخش و بگیر، محقق و نویسنده برجسته، نیروهای شگفت انگیز را بررسی می کند که چرا برخی از مردم به بالای نردبان موفقیت بالا می روند و برخی دیگر به پایین فرو می روند. این کتاب تحسین دانشمندان علوم اجتماعی را به خود جلب کرده است. این کتاب برای نظریه پردازان تجارت و رهبران اقتصادی ، رویکردی را به کار و تعامل و بهره وری باز می کند که چیزی از انقلاب کمتر نیست.

کتاب ببخش و بگیر

آدام گرانت
آدام گرانت، زاده ی 13 آگوست 1981، استاد دانشگاه و نویسنده ی آمریکایی است.گرانت در حومه ی دیترویت بزرگ شد و در دانشگاه های هاروارد و میشیگان به تحصیل در رشته ی روانشناسی سازمانی پرداخت.او در سال های 2007 تا 2009، استادیار دانشگاه کارولینای شمالی بود و پس از انتشار چندین مطلب در ژورنال های دانشگاهی برجسته، در سال 2009 دانشیار دانشکده ی وارتون شد که او را به جوانترین استاد در تاریخ این دانشکده تبدیل کرد.آدام گرانت در سال 2015، در زمره ی تأثیرگذارترین متفکرین مدریت جهانی قرار گرفت
نکوداشت های کتاب ببخش و بگیر
Give and Take is a truly exhilarating book—the rare work that will shatter your assumptions about how the world works and keep your brain firing for weeks after you've turned the last page.
ببخش و بگیر یک کتاب واقعا هیجان انگیز است . کار نادری که فرضیات شما را در مورد چگونگی کار جهان خراب می کند و مغز شما را برای هفته ها بعد از اینکه صفحه آخر را مطالعه کردید آماده می کند.
Daniel H. Pink, author of Drive and A Whole New Mind

Give and Take is brimming with life-changing insights. As brilliant as it is wise, this is not just a book—it's a new and shining worldview. Adam Grant is one of the great social scientists of our time, and his extraordinary new book is sure to be a bestseller.
ببخش و بگیر با بینش هایی در حال تغییر زندگی است. این فقط یک کتاب نیست بلکه یک جهان بینی جدید و درخشان است. آدام گرانت یکی از دانشمندان بزرگ اجتماعی عصر ما است و مطمئنا کتاب جدید فوق العاده او پرفروش خواهد بود .
Susan Cain, author of Quiet

قسمت هایی از کتاب ببخش و بگیر (لذت متن)
بخشیدن، گرفتن و حساب گری سه سبک اساسی در تعامل های اجتماعی اند، ولی مرز بین آن ها قابل تغییر است. همین طور که نقش های شغلی و روابط مختلف را تجربه می کنید، شاید از یک سبک رفتاری در یک رابطه ی متقابل به سبک دیگری تغییر روش دهید. تعجبی ندارد که هنگام مذاکره بر سر میزان حقوق تان شخصیتی گیرنده داشته باشید، وقتی به کسی کم تجربه تر از خودتان چیزی آموزش می دهید بخشنده باشید و به هنگام سهیم کردن یک همکار در یک تخصص، مثل یک حساب گر عمل کنید. شواهد نشان می دهند که در محیط های کاری، بخش زیادی از مردم یک سبک اصلی را در رابطه ی متقابل دارند که نشان می دهد بیشتر اوقات با چه رویکردی به سراغ افراد می روند. و نقش این سبک اصلی در موفقیت ما به اندازه ی سخت کوشی، استعداد و شانس است.