کتاب بعد از سلام چه می گویید

What do you say after you say hello
  • 10 % تخفیف
    155,000 | 139,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پیکان پیکان
    نویسنده:
کد کتاب : 1459
مترجم :
شابک : 978-964-328-843-3
قطع : رقعی
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1969
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش روانشناسی در آمریکا

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب بعد از سلام چه می گویید اثر اریک برن

کتاب بعد از سلام چه می گویید، اثری نوشته ی اریک برن است که نخستین بار در سال 1969 منتشر شد. دکتر برن در این کتاب نشان می دهد که چگونه زندگی همه ی افراد طبق دستورالعملی از پیش تعیین شده اتفاق می افتد؛ پیش نویسی که انسان ها در طول دوران کودکی، خودشان برای خودشان می نویسند. این پیش نویس ممکن است در مسیر ناراحتی و یا موفقیت باشد و تعیین می کند که فرد چگونه با همکارانش تعامل خواهد کرد، با چه نوع شخصیتی ازدواج خواهد کرد، چند فرزند خواهد داشت و حتی در چه شرایطی از دنیا خواهد رفت. کتاب بعد از سلام چه می گویید به مخاطبین نشان می دهد که پیش نویس زندگی هر فرد چگونه نوشته می شود، چگونه عمل می کند و مهمتر از همه ی این ها، چگونه می توان برای رسیدن به خوشبختی و آرامش بیشتر، این پیش نویس را تغییر داد و حتی از نو نوشت.

کتاب بعد از سلام چه می گویید

اریک برن
اریک برن، زاده ی 10 می 1910 و درگذشته ی 15 جولای 1970، روانپزشک برجسته ی کانادایی/ آمریکایی بود.برن در مونترئال کانادا به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را در سال 1931 دریافت کرد و تحصیلات خود را در دانشگاه مک گیل ادامه داد.برن در سال 1935 به ایالات متحده آمد و در بیمارستانی در نیوجرسی به کارآموزی پرداخت. او پس از پایان دوره ی کارآموزی، برای دو سال مشغول به کار در کلینیک روانپزشکی دانشکده ی پزشکی دانشگاه ییل شد. برن در سال 1939، تابعیت آمریکا را گرفت و شهروند این کشور شد. او در اواسط قرن بیست...
نکوداشت های کتاب بعد از سلام چه می گویید
An interesting and ambitious book.
کتابی جذاب و بلندپروازانه.
The New York Times Book Review

It gives you the insight to recognise the underlying motivations behind your actions and better understand your own psychology.
این اثر، خرد لازم برای درک انگیزه های نهفته در پشت کارهایتان و درک بهتر روانشناسی خودتان را به شما می دهد.
Penguin

قسمت هایی از کتاب بعد از سلام چه می گویید (لذت متن)
اگرچه انسان ها حیوانات آزمایشگاهی نیستند، اغلب مانند آن ها رفتار می کنند. انسان ها گاهی اوقات در قفس هایی گذاشته می شوند و با آن ها مثل موش های آزمایشگاهی رفتار می شود، و بازیچه و قربانی اراده ی اربابانشان می گردند. اما در بسیاری از اوقات، در این قفس باز است و یک فرد، در صورت تمایل، فقط باید قدم زنان از آن خارج شود. اگر نخواهد این کار را بکند، این معمولا پیش نویس اوست که او را آنجا نگه می دارد.

می گویند که در قرن بعد، بچه ها طبق ویژگی های تعیین شده توسط حکومت و خانواده، در بطری هایی رشد خواهند کرد که در آن ها، برنامه نویسی ژنتیکی خواهند شد. اما همین الان هم همه طبق ویژگی های تعیین شده توسط حکومت و خانواده، در بطری هایی رشد می کنند که در آن، با پیش نویس خود برنامه ریزی شده اند.